HTML

farkast

Beszámoló blog a mindennapjaimról.

Friss topikok

  • ilamila (törölt): Komoly témát bontogattál itt...Mondanám, hogy nem ismerős számomra a dolog, de valótlant állítanék... (2012.01.02. 18:32) SOHASENEM
  • ilamila (törölt): Micsoda karácsonyi menü!:-)Kíváncsi lennék, milyen nagyobb körben ünnepelni a karácsonyt, nekem ez... (2011.12.30. 15:46) Dől a mutatvány
  • ilamila (törölt): Kedves FT! Sajnos amikor a vacsiért lehetett küzdeni, még nem voltam lelkes olvasó... Azt hiszem, ... (2011.12.14. 21:43) Összetörve
  • adél2: A "fickó" megkérdezte már a feleséget is? (2011.12.07. 22:49) Nem a ruha teszi az embert
  • Lappikutya: Szia! Azért annyit még hozzátennék, hogy ha nincs mit olvasni, akkor egy idő után az ember még rit... (2011.03.16. 13:40) Farkas és piroska

Linkblog

Tippmix

2010.12.10. 08:30 ft83

Jelentkezem!

 

Továbbra is egy vacsorát lehet nyerni, amihez nem kell mást tenni, mint 4 különböző bejegyzésemre 300 karakterben reagálni az írástól számított 168 órán belül. Most ezzel kapcsolatban én írom le a tippemet. Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lesz több jelentkező és a két kitartó kommentelő közül kerül ki a győztes. Nos erre sem kell már sokat várni.

 

Végre van találat a tippjátékban, de erről később. Egy kicsit korábban jelenik meg a legfrissebb bejegyzés, de erre jó okom van. Péntek este irány Nyíregyháza. Szombaton és vasárnap pedig a szokásos év végi 20 megye tornája elnevezési játékvezetői foci. Most tippmix mintájára a jövőt kell megtippelni és nem egy megtörtént eseményt kell kitalálni a kedves olvasóknak.

 

Sok minden történt ez alatt a pár nap alatt a jelentkezés óta, de sajnos nem mindegyikről írhatok. Ennek persze különböző okai vannak. Kaptam például egy nagyon megtisztelő meghívást (nem mellesleg mellé egy felkérést is), de lehet olyan olvasó, akihez ez a meghívó nem jutott még el. Nem szeretném, ha innen értesülne a dologról, mert ez nem az én kompetenciám. Mindenesetre nagyon örültem a dolognak és remélem, nemsokára megoszthatom itt is. De magáról az eseményről is lesz írnivalóm abban biztos lehet mindenki.

 

A héten jött a Mikulás. Nos mondanom sem kell, hogy kapva az alkalmon beöltöztem teljes harci díszbe és az Önkormányzat folyosóján, illetve pár irodában flangáltam és ajándékoztam a kollégákat. Nagy sikerem volt az biztos. Fénykép is készült a kövér télapóról, amit nemsokára megosztok a kedves olvasókkal, ha miden jól megy. Aztán volt egy palacsinta meghívásom. A csoki krémet én vettem, ami nagyon jól sikerült :) De az igazi munka a palacsintával volt és jól is sikerült. Szóval köszönöm itt a blogon keresztül is a meghívást.

 

No nézzük a tippeket. Geri végre talált, mert a benzinkútnál kerültem a kocsival slamasztikába. Amúgy a Keno példát nem tudom miért írtad :D Azt hiszem arról is lehetne mesélni, ahogy Kenoztunk. A papírtörlőre meg csak annyit tudok mondani, hogy lehet ugyanaz a bűnbanda szivárgott be a teniszpályára, mint az uszodánkba. Mesélték voltak idős nénik, akik vitték haza a folyékony szappant kis üvegcsékben a mellékhelységből. Nyomtak maguknak egy keveset elvitelre. Sajna ilyen világ van.

 

Akkor most egy kis segítség, ami lehet éppen nem az lesz, a következő tipphez. Azt kell megtippelni A-D lehetőségből, hogy milyen eredményt érünk el a hétvégi tornán. Idén hatodik alkalommal kerül sor a torna megrendezésére. Az elsőn egy vereséggel az ötödik helyen végeztünk. Majd zsinórban három diadal következett. A legutóbbi megmérettetésen a döntőben büntetőkkel maradtunk alul így egy ezüstérem született.

 

A kezdő ötösünk idén sem rossz, DE. Sajnos az egyik gólvágónk kiesett, mert nem engedik játszani. Az egyik védőjátékosunk sérült, mert műtéten esett át az ősz folyamán. Kis Tamás barátunk pedig már nincs közöttünk… Három újonc lesz a csapatban és úgy érzem a kispadunk rövid. És akkor jöjjön az, ami ezek nélkül is nagy fejfájást okozhat. A tavalyi első három, a házigazda és egy negyeddöntős (5-8 helyezett) alkotja a csoportunkat. Sport nyelven „halál” csoportnak szokták nevezni. A lebonyolításról egy pár szót. A négy darab ötös csoportból körmérkőzések után az első kettő jut az egyenes kieséses szakaszba a legjobb nyolc közé.

 

Milyen eredményt sikerül elérni kis csapatomnak a hétvégén. A tippeket vasárnap délig várom, mert utána a sajtó lehet megszelőzteti a torna végkimenetelét.

 

A: Győzelemmel térünk haza a nyírségből (1).

 

B: A győzelem idén sem jön össze, de érem kerül a nyakunkba (2-3).

 

C: Az egyenes kieséses szakaszba eljutunk, de a dobogóról lemaradunk (4-8).

 

D: Vasárnap az alsóházban fogunk vergődni. A torna során először nem sikerül a továbbjutás a csoportból (9-20).

 

A következő jelentkezésig minden jót, au revoir

 FT

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://farkast.blog.hu/api/trackback/id/tr612505972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fenyo5 2010.12.10. 09:49:07

Először is nagyon jó a blog, az első bejegyzés óta rendszeresen olvasom. Rólad készült Mikulás fotó ugye nem ez volt:
www.napiszar.com/wp-content/uploads/2010/12/T%C3%A9lap%C3%B3.jpeg
????
Amúgy a 20 megyére a tippem a bajnoki cím, tehát az A) eset, mi meg amíg ti Nyírségben lövöldözitek a gólokat, addig a Kerékben próbálunk meg gurítani néhányat a Favágók nevű formációnak!!!
Hajrá!!!!

Gerasz 2010.12.16. 23:13:22

Drága Barátom megleptél ezzel a pénteki bejegyzéssel, így majdnem egy újabb pizzával lettem szegényebb. :)

Sajnos lemaradtam a tippelésről, pedig ide Svájcba nem jutottak el a hírek. Versenyen kívül a Bronzéremre tippelek. De nagyon remélem, hogy rám cáfoltok!

Nem hiszem, hogy az ünnepekig még lesz e új hozzászólásom, így a biztonság kedvéért ezúton szeretnék Boldog, Békés Karácsonyt Kívánni mindenkinek!

Lappikutya 2010.12.17. 12:05:18

Akkor én most elkéstem...Amúgy ez csalás :) Nem vasárnapi a bejegyzés!!!!!!! No nem baj, azt hiszem, a kötelezőt már teljesítettem... :) már csak izgulnom kell, hogy Fortuna kinek kedvez.

Nem tippelek, mert már elvileg lezajlott: mi lett a véged?

Én még lehet, hogy reagálok, ha vasárnapi lesz az új bejegyzés, és géphez jutok még, de inkább én is jó előre áldott, békés Ünnepeket kívánok Mindenkinek!
süti beállítások módosítása