HTML

farkast

Beszámoló blog a mindennapjaimról.

Friss topikok

  • ilamila (törölt): Komoly témát bontogattál itt...Mondanám, hogy nem ismerős számomra a dolog, de valótlant állítanék... (2012.01.02. 18:32) SOHASENEM
  • ilamila (törölt): Micsoda karácsonyi menü!:-)Kíváncsi lennék, milyen nagyobb körben ünnepelni a karácsonyt, nekem ez... (2011.12.30. 15:46) Dől a mutatvány
  • ilamila (törölt): Kedves FT! Sajnos amikor a vacsiért lehetett küzdeni, még nem voltam lelkes olvasó... Azt hiszem, ... (2011.12.14. 21:43) Összetörve
  • adél2: A "fickó" megkérdezte már a feleséget is? (2011.12.07. 22:49) Nem a ruha teszi az embert
  • Lappikutya: Szia! Azért annyit még hozzátennék, hogy ha nincs mit olvasni, akkor egy idő után az ember még rit... (2011.03.16. 13:40) Farkas és piroska

Linkblog

Újra itt van...

2010.06.06. 11:59 ft83

Jelentkezem!

 

Igen bármennyire is hihetetlen én vagyok az. Egy kicsit elhanyagoltam a blogom és lehetne kifogásokat is keresni,bár semmi értelme. Inkább arról írnék,hogy páran megjegyezték,hogy rég írtam és ez nagyon jól esett…

 

Ami pedig a jövőt illeti: azt ígérhetem,hogy ilyen hosszú kihagyás nem lesz vagy,ha mégis az drága mulatság lesz számomra. A napokban írtam alá egy szerződést kommentelő barátommal: Minden héten kell írnom egy bejegyzést (igen ma vasárnap van szóval igencsak elhúztam a dolgot). A bejegyzéstől neki 168óra áll rendelkezésre,hogy reagáljon valamit. Azt gondolom nagyon kivételes indokot eltudunk fogadni,de a nem volt időm és nem voltam gépnél nem ez a kategória. A vesztes pedig egy „francia” pizzát fizet a győztesnek. Nem is az anyagi mint inkább az erkölcsi veszteség a súlyos. Kettőnk között egyébként volt már ilyen fogadás (volt többféle)…

 

Valamikor írtam a kispályás csapatunkról és azóta nem.Ennek nem az eredménytelenség az oka. A tavaszi hajrához közeledve 10 mérkőzésből 10 győzelemmel vezetjük a másodosztályt és természetesen első számú esélyesei vagyunk a bajnoki címnek.A rendes bajnokságokkal ellentétben tavaszi/őszi rendszerű lebonyolításról van szó,így ősszel még lesz 11 meccsünk ugyanezekkel a csapatokkal. 3éve szeretnénk feljutni,de ennyire jól még nem álltunk. A kupából viszont sajnos elképzelhető,hogy kiesünk.

 

Közeleg a Labdarúgó Világbajnokság. Természetesen nélkülünk,de azért egy magyar játékvezetői hármas részt vesz az eseményen. Viktornak, Gábornak és Tibornak innen is sok sikert az első mérkőzésükhöz a Brazília – Észak-Korea derbihez. Amióta a középiskolában francia nyelvet tanultam nagyon megszerettem a franciákat (sokakkal ellentétben). Így idén is nekik szurkolók,de félek tőle,hogy nem sokáig. Szerencsére a VB után távozik a kapitány és egy régi ikon Blanc jön helyette. Szóval „Allez les bleus!” Európából egy másik nagyon szimpatikus csapat számomra Hollandia és nem azért mert tegnap hatot rúgtak nekünk. Hozzánk hasonlóan ők is két döntőt vesztettek el. Chilavert visszavonulás óta is szívem csücske Paraguay. Idén egy afrikai ország is sokáig menetelhet „hazai” környezetben. Talán Ghána az,aki megnyerhet magának,de Kamerun is esélyes erre a címre a fekete kontinensről. Talán már csak Ausztráliát hagytam ki. Hiddink mester irányítása alatt lett szerethető ez a társaság és azóta is külön figyelmet szentelek eredményeiknek. Az általam felsorolt országok nagy valószínűséggel nem viszik haza a trófeát (bár Hollandia esetében ez akár elő is fordulhat),de én csak azért se fogok Brazíliának,Argentínának vagy Spanyolországnak drukkolni. Mindenkinek kívánok gól gazdag mérkőzéseket.

 

Ma délután 17:15kor ismét látható leszek a Sport2 csatorna műsorán,mint a Szolnok - Baktalórántháza NB2-es bajnoki labdarúgó mérkőzés játékvezetője. Nem tudom miért mindig az én meccsemet választja ki a tévé. Persze,ha jól sikerül a mérkőzés semmi gond,de ha akad egy hiba, azt könyörtelenül visszajátsszák és egy ország láthatja. Persze pozitívan kell gondolkozni. Hamarosan egyébként szó szerint meglátjuk, hogy sikerült…

 

Találtam egy videót az interneten, amit szeretnék itt megosztani. Nekem nagyon tetszett. Egy kérésem lenne csak elsőként csukott szemmel hallgassuk végig,majd csak utána nézzük meg mi is volt valójában. Ha elsőre nézzük is valószínűleg úgy is lenyűgöző,de erről nem tudok nyilatkozni. Íme a link:

 

http://videa.hu/videok/kreativ/eso-csinaldmagad-xTKaQqybIM1z8Jea

 

És jöjjön a vicc rovat:

 

-Van a Kékestetőn halászcsárda?

 

-Kéne lennie,hiszen ott van az ország legmagasabb pontya...

 

A következő jelentkezésig minden jót, au revoir

 

FT

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://farkast.blog.hu/api/trackback/id/tr872060188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerasz 2010.06.06. 13:48:18

Ezt bizony kicentizted...de akkor van 168 órád a következő bejelentkezésig! :) Nem az első és nem is az utolsó ilyen jellegű "szerződés" ez kettönk között.
Hát VB...nálam a Hollandok mindig a kedvencek között vannak, szóval a remélem összejön nekik valami. Kiváncsian várom ugyanakkor a kis csapatokat, akik már sokszor okoztak meglepetést és elütöttek egy-egy nagy esélyest a végső győzelemhez vezető úton.
Második otthonomként Svájcnak "kötelező" a szurkolás, de ha a csoportból továbbmegy a csapat, már nemzeti ünnep lesz itt! (a nagy matematikusaik kiszámolták, hogy 1,3% esélyük van a végső győzelemre...)
Viszont a németek nem a szívem csücskei, szóval nekem nem hiányoznának, ha nem jutnának be a legjobb 8-ba.
Más: tegnap megvolt az utolsó forduló is a svájci bajnokságban. Egyetlen egy ponttal maradtunk le a rájátszást jelentő második helyről a csoportunkban, így tegnap a kiesés ellen kellett játszanunk a másik csoport 4. helyezettjével. Én ismét nyertem a saját meccsemet (5-ből 5-öt az idei szezonban...) és a csapat is nyert, így maradtunk a svájci első osztályban.
(4 hét múlva megyek haza!!!)

fenyo5 2010.06.07. 14:10:41

Gratulálok a tv-s meccshez, abban a 10 percben amit láttam belőle hiba nélkül fújtad a sípot!
Ellenben az kár, h nem jöttél focizni, játszottunk a hajléktalan válogatott, meg jópár celeb ellen is:)
süti beállítások módosítása